Jaką formę reklamy wybrać – to pytanie staje przed każdym przedsiębiorcą, który chce jak najlepiej sprzedać swoje towary lub usługi. Wybór form reklamy jest w obecnych czasach ogromny. Ważnym jest, aby odpowiednio dostosować ja do profilu naszej działalności. Możemy ogłaszać się w prasie, jest to wciąż popularna metoda, choć nie do końca skuteczna, gdyż taka reklama nie dotrze do bardzo dużej liczby odbiorców. Znacznie lepszym pomysłem jest Internet. Reklama na stronie internetowej, w dodatku dobrze wypozycjonowanej da nam gwarancje szerokiej puli osób, które ją zobaczą.
Istnieją również metody bardziej tradycyjne, do jednej z nich należy rozdawanie gadżetów promocyjnych. Miły upominek podoba się każdemu, może zwiększyć sympatię do naszej firmy. Taki przykładem są na przykład bardzo popularne smycze reklamowe. Z nadrukowanym logo naszej firmy oraz zachęcającym hasłem reklamowym nie pozwolą zapamiętać nas przez potencjalnych klientów. To dobry sposób rozreklamowania się wśród nowej grupy docelowej.